Nu se fac evaluari vizuale, estimatimari, constatari sau reparatii pe loc.
Efectuam lucrari de service pentru toata gama de produse de la urmatorii producatori: Makita, Maktec, Bosch, Stihl, Rothenberger, Hitachi, Hikoki, Metabo, Rocast, Proline, Stanley, Saf-ro, Ruko, Sankyo, Berner , Dewalt, Black&Decker, Tremix, Efco, Bertolini, Agt, Pentax, Elentek, Nastec, Grillo, Abac, Scheppach, Woodster, Kranzle, Comet, indiferent de magazinul de la care a fost achizitionat produsul.
Efectuam reparatii pentru toata gama de produse comercializate.
Serviciile de service includ:
– service integral postgarantie,
– reparatie si inlocuire componente,
– revizie si verificare periodica,
– intretinere curatare-gresare componente,
– curatare estetica,
– schimbare consumabile (perii, mandrina, cablu alimentare, etc),
– reparatiile si reviziile se realizeza cu piese de schimb si consumabile (uleiuri, vaseline) noi de origine producator Makita, Maktec, Bosch, Rothenberger, Hitachi, Metabo, Rocast, Proline, Stanley, Saf-ro, Ruko, Sankyo, Berner , Dewalt, Black&Decker, Tremix, Efco, Bertolini, Agt, Pentax, Elentek, Nastec, Grillo, Abac, Scheppach, Woodster, Kranzle, Comet;
– constatare in maxim 2 zile lucratoare de la data intrari in service si realizare deviz reparatie detaliat ,
– transport in Bucuresti
Informatii legale
Dupa receptia produsului in service si evaluarea constatari, in cel mult 48 de ore veti fi anuntat telefonic de problemele pe care le are produsul, timpul de reparatie si costul total al remedieri defectelor. In functie de aceste date puteti alege daca efectuam sau nu reparatia. Rareori pentru diagnosticarea corecta a produsului este nevoie de o reconstatare, dupa montarea unor prime repere cu defecte evidente, necesare pentru testarea produsului in sarcina pentru eliminarea infunctinalitatilor ascunse.
Reparatiile se fac doar cu acordul explicit al clientului, dupa ce acesta a fost informat cu privire la toate conditiile necesare efectuarii reparatiei.
In cazul refuzarii reparatiei in urma constatarii sau reconstatarii defectului, costul de constatare este de 49 de ron (tva inclus).
Nu se aplica tarif de constatare pentru produsele reparate.
Termenul pentru constatare este de 48 de ore de la intrarea in service.
Termenul pentru reparatie, in cazul in care nu sunt probleme cu stocul pieselor, este de 96 de ore de la acordul de reparatie.
Din motive evidente de limitare a spatiului de depozitare produsele neridicate in termen de 30 zile de la data reparatiei sau refuzului explicit de achitare a facturilor de reparative, produsele se considera abandonate si vor fi casate.
Tarife Service:
Constatare defect (fara efectuarea reparatiei) – 50 lei pentru scule electrice